Powrót do wyboru tematów

1. Projektowanie zmian w systemie dydaktycznym nauczyciela geografii na podstawie wyników egzaminu maturalnego

2. Obserwacje i eksperymenty na lekcjach przyrody i geografii

3. Metoda problemowa w procesie nauczania i uczenia się geografii

4. NAUKA PROGRAMOWANIA PRZEZ ZABAWĘ

5. NAUKA PROGRAMOWANIA PRZEZ ZABAWĘ. CZĘŚĆ II

6. ROBOTYKA NIE TYLKO DLA SMYKA - NAUKA PROGRAMOWANIA PRZEZ ZABAWĘ

7. PODSTAWY PROGRAMOWANIA W ŚRODOWISKU SCRATCH

8. NAUKA PROGRAMOWANIA WIZUALNEGO

9. NAUKA PROGRAMOWANIA W JĘZYKU PYTHON. CZĘŚĆ I

10. NAUKA PROGRAMOWANIA W JĘZYKU PYTHON. CZĘŚĆ II

11. PODSTAWY PROGRAMOWANIA W C++. CZĘŚĆ I

12. PODSTAWY PROGRAMOWANIA W C++. CZĘŚĆ II

13. INTERAKTYWNE APLIKACJE EDUKACYJNE W LEARNINGAPPS

14. PREZENTACJE W PREZI

15. BEZPIECZEŃSTWO DZIECI I MŁODZIEŻY W INTERNECIE

16. PROGRAMOWANIE W C++

17. TRZECI WYMIAR EDUKACJI

18. Jak tworzyć nowe media za pomocą urządzeń mobilnych- sposób na realizację projektów edukacujnych