Opinie Klientów

SZKOLENIA ZESPOŁÓW NAUCZYCIELSKICH

kierunki polityki oświatowej państwa

Krytyczna analiza informacji w Internecie - jak odróżnić fakty od fałszu? Scenariusze lekcji i praktyczne narzędzia.

Szkolenie zgodne z kierunkami polityki oświatowej MEN 2024/2025 (kierunek 4).  Dostępne w formie stacjonarnej oraz online.

Program

  • Odpowiedzialne rozwijanie kompetencji medialnych, informacyjnych oraz cyfrowych ucznia
  • Zagrożenia cyfrowe 
  • Sztuczna inteligencja - wyzwania, możliwości, zagrożenia
  • Wspieranie uczniów w krytycznej analizie treści dostępnych w internecie
  • Kluczowe zasady którymi warto kierować się podczas analizy zasobów medialnych

Cel

  • wprowadzenie uczestników do odpowiedzialnego rozwijania kompetencji medialnych, informacyjnych oraz cyfrowych
  • omówienie zagrożeń cyfrowych związanych z dostępem do informacji w internecie
  • analiza wyzwań, możliwości i zagrożeń związanych ze sztuczną inteligencją w kontekście przetwarzania informacji
  • zaprezentowanie strategii i narzędzi wspierających uczniów w krytycznej analizie treści dostępnych w internecie
  • wskazanie kluczowych zasad, którymi warto się kierować podczas analizy zasobów medialnych w celu rozpoznania prawdziwych informacji
  • przedstawienie przykładów scenariuszy zajęć z zakresu analizy zasobów internetowych pod kątem ich wiarygodności

Załóż konto lub zaloguj się i zgłoś udział w szkoleniu

Jestem nowym użytkownikiem i chcę korzystać z usług serwisu: rejestracja na szkolenia, obsługa szkoleń itd.

Zarejestruj się

lub załóż konto uproszczone i loguj się tylko przez link

Szybka rejestracja

Posiadam już konto

Przypomnij hasło Ponownie wyślij link aktywacyjny

lub zaloguj się przez

google facebook

Opcje strony

do góry