Powrót do wyboru tematów

1. WYCHOWANIE I EDUKACJA. DIAGNOZA PRZEDSZKOLNA I CO DALEJ?

2. NAUKA CZYTANIA METODĄ SYMULTANICZNO-SEKWENCYJNĄ

3. NAUKA CZYTANIA PRZYGODĄ

4. NAUKA PISANIA

5. KOCHAM CIĘ KSIĄŻKO, CZYLI O  ROZWIJANIU ZAINTERESOWAŃ CZYTELNICZYCH NA WESOŁO

6. EKOSYSTEMY W EDUKACJI PRZEDSZKOLNEJ

7. ZABAWY EKOLOGICZNE W PRZEDSZKOLU

8. PROSTE DOŚWIADCZENIA PRZYRODNICZE

9. PRZEDSZKOLAK W ŚWIECIE MATEMATYKI

10. MYŚLĘ, WIĘC... ROZWIĄZUJĘ ZADANIA

11. EDUKACJA MUZYCZNA MAŁEGO DZIECKA

12. RUCH, RYM, RYTM I MELODIA, CZYLI EFEKTYWNA EDUKACJA MAŁEGO DZIECKA

13. WESOŁE ZABAWY Z MUZYKĄ POWAŻNĄ

14. ZABAWY W TANECZNYM KRĘGU

15. WIOLINKOWO – ZABAWY MUZYCZNE NA KAŻDĄ LEKCJĘ

16. POLSKIE TAŃCE NARODOWE I WYBRANE TAŃCE LUDOWE

17. MUZYCZNY TEATR W PRZEDSZKOLU

18. ARTETERAPIA I MUZYKOTERAPIA W  EDUKACJI PRZEDSZKOLNEJ I  WCZESNOSZKOLNEJ

19. PRZYGODA Z PLASTYKĄ

20. ZABAWY Z TECHNIKĄ W PRZEDSZKOLU

21. TABLICA INTERAKTYWNA W PRZEDSZKOLU

22. OD NAUKI CZYTANIA I PISANIA DO  PROGRAMOWANIA

23. ROBOTYKA NIE TYLKO DLA SMYKA

24. NAUKA PROGRAMOWANIA PRZEZ  ZABAWĘ. CZĘŚĆ I

25. NAUKA PROGRAMOWANIA PRZEZ  ZABAWĘ. CZĘŚĆ II

26. STYMULACJA ROZWOJU DZIECKA Z ZASTOSOWANIEM METODY WERONIKI SHERBORNE

27. OCENIANIE KSZTAŁTUJĄCE W EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ

28. ZABAWY PRZECIWDZIAŁAJĄCE ZŁOŚCI I AGRESJI

29. KOLOR, DŹWIĘK I SŁOWO, CZYLI ZABAWY WSPIERAJĄCE ROZWÓJ DZIECKA

30. TRUDNOŚCI W NAUCE I ZACHOWANIU DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM W ASPEKCIE TEORII INTEGRACJI SENSORYCZNEJ

31. POKAZYWANE I RYSOWANE WIERSZYKI, CZYLI JAK ROZWIJAĆ MOWĘ ORAZ PAMIĘĆ DZIECKA

32. JAK PRZYGOTOWAĆ DZIECKO DO PRAWIDŁOWEGO RYSOWANIA I PISANIA, WYKORZYSTUJĄC NIEKONWENCJONALNE ŚRODKI DYDAKTYCZNE?

33. PEDAGOGIKA ZABAWY W SZKOLNEJ PRAKTYCE

34. NADPOBUDLIWE CZY NIEPOSŁUSZNE?

35. DLACZEGO DZIECKO NIE MÓWI?

36. WARTOŚCI W ŚWIECIE DZIECKA

37. SPOSOBY INDYWIDUALIZACJI PRACY Z DZIECKIEM

38. DZIEŃ PLANSZÓWEK

39. METODA PROJEKTÓW W EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ

40. METODY I TECHNIKI AKTYWIZUJĄCE W PRACY Z DZIEĆMI I DOROSŁYMI

41. PLAN DALTOŃSKI SPOSOBEM NA SAMODZIELNOŚĆ DZIECI

42. ZASTOSOWANIE PEDAGOGIKI FREBLOWSKIEJ W PRAKTYCE PRZEDSZKOLNEJ

43. WSPÓŁPRACA Z RODZICAMI

44. PROGRAM „PRZYJACIELE ZIPPIEGO”

45. UCZYMY MYŚLENIA – NARZĘDZIA TOC W EDUKACJI PRZEDSZKOLNEJ

46. KONSTRUOWANIE PROGRAMÓW EDUKACYJNYCH

47. WYJAZD STUDYJNY - DOM LEGEND TORUŃSKICH I MUZEUM PIŚMIENNICTWA I DRUKARSTWA

48. WYJAZD STUDYJNY DO BALCZEWA – RECYKLING ODPADÓW PLASTIKOWYCH W PRAKTYCE

49. WYJAZD STUDYJNY DO ARTYSTYCZNYCH BRZÓZEK